Příprava iPhonu, iPadu nebo iPodu touch na servis

Příprava iPhonu, iPadu nebo iPodu touch na servis

19.6.2018 | Autor: iDirection

U nás v iDirectionu velmi stojíme o to, aby jsme Vás bez Vašeho zařízení nechávali co nejkratší možnou dobu (samozřejmě při zachování profesionální kvality opravy), pomoci nám s tím můžete i Vy. Stačí si přečíst následující doporučení jak si zařízení připravit pro bezproblémový průběh opravy.

Než k nám své zařízení donesete
Než své zařízení donesete do Apple Storu, k autorizovanému poskytovateli servisu Apple nebo k operátorovi, proveďte tyto kroky. Pokud zařízení nejde zapnout nebo nereaguje, proveďte co nejvíc kroků je možné:
- Zazálohujte si iOS zařízení.
- Připravte si heslo ke svému Apple ID. U některých oprav je heslo k Apple ID  potřeba k vymazání zařízení a vypnutí služby Najít iPhone.
- Pokud se jedná o záruční opravu je k servisu vyžadován doklad o koupi, přineste s sebou fakturu nebo účtenku (pokud ji máte).
- Přineste své zařízení a veškeré doplňky, se kterými potřebujete pomoct.
- Než k nám vyrazíte do servisu, zavolejte nebo nám napište email a zjistěte, jestli není potřeba si předem domluvit schůzku se servisním technikem. Toto se týká primárně softwarových problémů (odblokace, zapomenuté heslo nebo účet Apple ID). Náš servisní technik se Vám tak bude mít čas plně věnovat.

Než nám své zařízení zašlete
Než zařízení odešlete k opravě nebo výměně, zkuste prosím provést následující postup. Pokud nejde zapnout nebo nereaguje, proveďte co nejvíc kroků je možné:
- Pokud k opravě posíláte iPhone spárovaný s Apple Watch, zrušte jejich   
  spárování. Po zrušení spárování vytvoří iPhone novou zálohu Apple Watch. Z 
  této zálohy pak můžete Apple Watch obnovit, až se vám iPhone vrátí ze 
  servisu.
- Zazálohujte si iOS zařízení.
- Přejděte do Nastavení > Zprávy a vypněte iMessage.
    
- Zařízení vymažte. Přejděte do Nastavení > Obecné > Obnovit > Smazat data a 
  nastavení. Pokud k tomu budete vyzváni, zadejte svůj kód a heslo k Apple ID. 
  Pokud vám zařízení nejde vymazat kvůli tomu, že se nedá zapnout nebo 
  nereaguje, můžete ho vymazat přes web iCloud.com
- Proveďte vypnutí zámku aktivace služby Najít iPhone
    
- Vyndejte ze zařízení SIM kartu, sundejte z něho kryt nebo ochrannou fólii a nechte si kabel a nabíječku.
Zařízení před zasláním pečlivě zabalte a připravte na přepravu. V předem dohodnutém termínu k Vám zašleme kurýrní službu (platí pouze pro Prahu) nebo svozovou službu DPD. Popřípadě k nám můžete zařízení zaslat pomocí Vámi zvolené metody (pošta, PPL, Messenger).